[O1] Leciutkie kopcenie ASV + sprzęgło + żarówka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gilward
    Classic
    • 2012
    • 2

    [O1] Leciutkie kopcenie ASV + sprzęgło + żarówka

    A u mnie z logowaniem to zależy. W domu loguje się bardzo szybko, a w robocie to muli i muli zanim się zaloguje, a potem to już śmiga.
  • rufcio
    Classic
    • 2011
    • 3

    #2
    [O1] Leciutkie kopcenie ASV + sprzęgło + żarówka

    Witam wszystkich

    Krótko o moich problemach/niepewnościach.

    1. Czy ASV 110 KM przebieg 104000 (oryginał) na dwójce/trójce pod depnięciu do dechy może puszczać dymka? Już kilka razy zaobserwowałem po ciemku w lusterku widać jak auto za mną jedzie. W dzień nie widać.

    2. Na zimnym silniku podczas zmiany biegów, im dynamiczniej tym mocniej, po wciśnięciu sprzęgła słychać jakby terkotanie (trrrruuu) . Czy mam się obawiać?

    3. Przednia żarówka (światła mijania) nie daje mi spać. Codziennie nie działa, choć nie jest przepalona. Przed każdą jazdą muszę otworzyć klapkę, odczepić zaczep od żarówki, wysunąć ją z lampy kawałeczek, po czym znowu wcisnąć. Wtedy zapala i świeci do czasu postoju minimum jedna godzina, i znowu to samo.

    Bardzo dziękuję za jakieś wskazówki, 3 miesiące temu przesiadłem się z Mondeo MK1 i od razu ją pokochałem .

    Najbardziej kosmiczne jest spalanie w trasie, 5 bieg 70km/h 3,8 litra. W mieszanym 5,5.

    [ Dodano: Wto 15 Mar, 11 00:47 ]
    Rocznik 2005

    [ Dodano: Wto 15 Mar, 11 01:01 ]
    I jeszcze jedno mi się przypomniało. Silnik podczas jazdy się nagrzewa, po czym z 90C potrafi w ciągu sekundy spaść na zero. Dosłownie w moment. Auto jedzie normalnie, ogrzewanie działa.


    Czasem się podniesie i zaskoczy i trzyma. Czasem tak poskacze 0-90 90-0 0-90. A czasem spadnie na zero i tak trzyma. Dopiero jak postoi to wszystko się naprawia.

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      Re: Leciutkie kopcenie ASV + sprzęgło + żarówka

      Zamieszczone przez rufcio
      Witam wszystkich

      Krótko o moich problemach/niepewnościach.

      1. Czy ASV 110 KM przebieg 104000 (oryginał) na dwójce/trójce pod depnięciu do dechy może puszczać dymka? Już kilka razy zaobserwowałem po ciemku w lusterku widać jak auto za mną jedzie. W dzień nie widać.

      2. Na zimnym silniku podczas zmiany biegów, im dynamiczniej tym mocniej, po wciśnięciu sprzęgła słychać jakby terkotanie (trrrruuu) . Czy mam się obawiać?

      3. Przednia żarówka (światła mijania) nie daje mi spać. Codziennie nie działa, choć nie jest przepalona. Przed każdą jazdą muszę otworzyć klapkę, odczepić zaczep od żarówki, wysunąć ją z lampy kawałeczek, po czym znowu wcisnąć. Wtedy zapala i świeci do czasu postoju minimum jedna godzina, i znowu to samo.

      Bardzo dziękuję za jakieś wskazówki, 3 miesiące temu przesiadłem się z Mondeo MK1 i od razu ją pokochałem .

      Najbardziej kosmiczne jest spalanie w trasie, 5 bieg 70km/h 3,8 litra. W mieszanym 5,5.

      [ Dodano: Wto 15 Mar, 11 00:47 ]
      Rocznik 2005

      [ Dodano: Wto 15 Mar, 11 01:01 ]
      I jeszcze jedno mi się przypomniało. Silnik podczas jazdy się nagrzewa, po czym z 90C potrafi w ciągu sekundy spaść na zero. Dosłownie w moment. Auto jedzie normalnie, ogrzewanie działa.


      Czasem się podniesie i zaskoczy i trzyma. Czasem tak poskacze 0-90 90-0 0-90. A czasem spadnie na zero i tak trzyma. Dopiero jak postoi to wszystko się naprawia.
      odnośnie kopcenia, jeżeli lekko puszcza czarne bąki przy mocnym depnięciu to jest ok i się nie martw
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        ad3 - sam sobie odpowiedziales - problem gdzies z stykiem wtyk-zarowka - sciagnij wtyczke , zobacz czy nie ma jakiegos nalotu
        ad4 - 90% uwalony czujnik tempearatury - podpiac sie pod kompa ,sprawdzic bledy

        Komentarz

        • abc_rlz.
          Rider
          • 2009
          • 261

          #5
          Zamieszczone przez rufcio
          2. Na zimnym silniku podczas zmiany biegów, im dynamiczniej tym mocniej, po wciśnięciu sprzęgła słychać jakby terkotanie (trrrruuu) . Czy mam się obawiać?
          dwumasa ?
          Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
          Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
          Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
          Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM

          Komentarz

          • radan0
            Drive
            • 2010
            • 81

            #6
            spadająca wskazówka temp. nie podpinaj sie do kompa bo to na 100% czujnik temp. 30 zł i szybka wymiana troszkę ci płynu zleci przy wymianie jak będziesz szybki to parę kropli i po problemie czujnik musi być zielony i znajduje się z prawej strony silnika uważaj na plastikowe zabezpieczenie

            Komentarz

            • rufcio
              Classic
              • 2011
              • 3

              #7
              śliczne dzięki za odpowiedzi 8)

              Komentarz

              Pracuję...